Bibliografie

Op mijn zesde wilde ik coureur worden en de hoogste bergen uit de Tour beklimmen. Op mijn twaalfde leek sportjournalist me het mooiste vak dat er is. Op mijn zestiende zou ik de wereld gaan verbeteren, het liefst met een sociaal beroep. Op mijn achttiende dacht ik dat ik geroepen was tot het dichterschap. En welaan, zie wat er van mij geworden is. Ik publiceerde een aantal dichtbundeltjes, ik werkte vierenveertig jaar in de (ouderen)zorg, ik peddelde over gerenommeerde cols en ik houd een weblog bij over fietsen. Ergens in uitblinken deed of doe ik niet. Hoewel, halverwege de Cauberg weet ik het weer: ik ben een expert in langzamer dan langzaam naar boven fietsen.

Dichtbundeltjes:

1973: Een beetje leven sprokkelen (Eigen beheer)
1975: Demente bejaardenflat (W Soethout / Nijgh en van Ditmar)
1976: Tussen een afscheid (Het smalle wed)
1977: Gezichten (Corrie Zelen)
1979: Nog een geluk dat het regent (Corrie Zelen)
1979: Klein joernaal (Corrie Zelen)
1983: Dagboekpoëzie (Corrie Zelen)
1985: Gedichten 1974-1984.Een keuze (Gadet)
1988: Fragmenten (Facet)
1989: Dromen van de col d'Aspin (Henric Graaff van IJssel)
1991: Laatste berichten (De Beuk)
1994: Het laatste landschap (Kok)
1996: Verder geen bijzonderheden (Dutch Publischers)

2007: Behoedzaam dansen op pedalen (Haute Folie)
2009: Godsheide  (Holland, Windroosreeks)

2012: Een bidon met Zen (Calbona)
2012: Halverwege Marathon en Athene (Calbona)
2015: Rijmend de berg op (Haute Folie)
2016: Een toerist met altijd tegenwind (Calbona)
2018: Lekker afzien zuivert het gemoed (Calbona)
2018: De eerste zeventien (De Scriptomanen)
2019: Het groot wielerwoordenrijmpjesboek (Haute Folie)
2019: Prostaatloos (Haute Folie)
2020: Poetic cycling (Haute Folie)
2023: Mijmerfietsen (Haute Folie)
        : Een ouwe man op een koersfiets (in voorbereiding)

Tussen haakjes: de uitgevers. De meeste fiets/wielerbundeltjes 
zijn printing on demand-uitgaven en ook (gratis) als PDF te downloaden.
Bundeltjes, nieuw of tweedehands, kopen? Zie Boekwinkeltjes.

Columns 

2003: Een voyeur met fatsoen (Molenhof)
2022: De tweede etage (Haute Folie)